rainbowflower Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik had met grote enthousiasme de mechelse tros ( hoge prinsesboon) al voorgezaaid en al buiten gezet.Nu lees ik dat dit eigenlijk veeeel te vroeg is. Eigenlijk pas buiten zetten na 15 mei. Gaan deze totaal geen opbrengst geven ? Kan ik best deze planten er terug uithalen en terug opnieuw voorzaaien ?Of laat ik ze staan en zaai ik nog eens voor, voor een nieuwe ronde ? zijn alle bonen/ erwten/.. pas buiten te zetten na 15 mei ? bedankt alvast voor de info Quote
RobO Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 nee, dat gaat niet lukken denk ik, maar je weet nooitik zou iig binnen opnieuw voorzaaien Quote
Jorg Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Erwten kunnen wel redelijk tegen koude en mogen ook voor half mei buiten staan. Voor de mechelse tros (boon) is het nog wat vroeg buiten, te koud nog (in ieder geval deze week). Ik zou opnieuw zaaien en deze planten bij wijze van experiment laten staan. Quote
rainbowflower Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 ja ik denk dat ik dat ga doen.Ik heb er niet zoveel buiten staan, dus het is zeker geen ramp als je deze laat klimmen aan een een bamboestok.. is het dan 1 plantje per stok of mag meerdere ook ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.