Geplaatst: 17 april 201411 j hallo,ik heb enkele weken geleden aardappelen gepland. Dit deed ik zowel in mijn moestuin in volle grond als in een zak me potgrond. Wat me opvalt nu is dat de aardappelen in de zak potgrond al zeer veel loof hebben aangemaakt (heb al 2 keer moeten aanaarden), maar de aardappelen in volle grond hebben tot nu toe amper loof (enkelen komen nu aan de oppervlakte). Is het normaal dat er zo een groot verschil is tussen beiden? De zak met aardappelen staat gewoon naast de plaats waar de aardappelen in volle grond gepland zijn. bedankt op voorhand!
Geplaatst: 17 april 201411 j Hallo De zak met aardappelen zal veel meer profiteren van de warme temperaturen een veel sneller opwarmen in de zon als de aardappelen in de koude grond vandaar dat ze ook veel sneller loof schieten gr marthijn iedereen leert en niemand is dom
Geplaatst: 17 april 201411 j De aardappel in de potgrond heeft ook minder weerstand om te groeien luchtige grond hè Nieuw stukje grond, tijd om te bloggen! http://jansmoestuin.wordpress.com
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.