kleinvrouwtje Geplaatst: 30 april 2014 Geplaatst: 30 april 2014 Mosterdblad heeft zich aardig uitgezaaid in mijn tuin en ik heb net een tas vol geoogst.Normaal doe ik wat blaadjes door de sla maar misschien kun je het ook op een andere manier eten.Zijn er ook andere manieren om dit blad te eten?Alleen een slabak vol mosterdblad is me iets te pittig. Quote
Jenneke Geplaatst: 30 april 2014 Geplaatst: 30 april 2014 Ik heb vorig jaar wel eens stampot gemaakt van half raapsteel half bladmosterd, dat was erg lekker. ik moet het nu nog zaaien maar ik zat eraan te denken om er iets pesto-achtigs mee te maken en dan bij gegrild vlees of vis te eten. Quote
kleinvrouwtje Geplaatst: 30 april 2014 Auteur Geplaatst: 30 april 2014 Pesto is misschien wel een goed idee. Ik kwam ook een recept voor soep tegen via google. Quote
Mari Geplaatst: 30 april 2014 Geplaatst: 30 april 2014 Dit volg ik even mee. Heb dit jaar ook voor het eerst bladmosterd gezet, maar nog niet uitgeprobeerd in recepten.Heb hier een paar wokreceptjes liggen die ik nog zou willen uitproberen en in slaatjes natuurlijk. Naar die soep ben ik ook wel benieuwd Quote
Jenneke Geplaatst: 30 april 2014 Geplaatst: 30 april 2014 Zoek ook eens op "Mustard Greens recipe" voor engelstalige recepten. Quote
Jizkaha Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Ha! Ik heb ook een mosterdbladplantage om U tegen te zeggen. En ben dus ook bezig om er recepten mee te verzamelen.Heel toevallig heb ik net 2 recepten op m'n blog gezet. En als het lukt, komt er volgende week nog een receptje bij, maar dat moet ik nog verzinnen Misschien heb je er wat aan... Quote Zelluf doen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.