Borsalino Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Nu al erwtjes eten, dat is vroeg. Ziet er al lekker uit allemaal. Ik zit hier te watertanden Dat kan nog vroeger hoor, als je lage zet.Ik heb er hoge staan, dan duurt het ietsje langer eer je oogst.
johan123 Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 ziet er goed uit. ook al grote komkommer planten.ik had 10 gezaaid zijn 6 opgekomen en 3 daarvan zijn de blaadjes verbrand ofzo.
Borsalino Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Nu de buurvrouw haar paarden terug zijn eens op wandel gegaan met de kruiwagen in haar weide.2 kruiwagens gescoord verse paardestront recht vanonder de vierbeners hun kont. En er 2 broeiveuren mee aangelegd. Na de handel dichtgegooid te hebben 2 lichte heuveltjes gemaakt, klaar om de overschot meloenen eens buiten te proberen te telen.Grond was 12°, moet minstens 15° zijn voor meloenen.
Helly Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Verser kan je t niet krijgen Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Vanavond nog wat lenteui gaan scoren, moeder de vrouw wilt morgen soep maken
Helly Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Zien er goed uit! Good things come in small packages
rommert Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 die zaai je toch in augustus?moeten ze dan zo groot zijn?ik heb namelijk ook lenteui
Borsalino Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 die zaai je toch in augustus?moeten ze dan zo groot zijn?ik heb namelijk ook lenteui Pftttttttttt ik noem dat lenteui, tis nog gene zomer he. Ik zaai nooit ui, koop volle zak (3 kilo) uitjes en sorteer die, de grote voor de bewaarui, de kleintjes plant ik met tussenpozen en worden voor alles en nog wat gebruikt, sla, soep enz.....
rommert Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 ik heb vorig jaar in augustus gezaaidvoor de winter een tunneltje van plastic er over heen gemaakten ze hebben nu wel een voorsprong op de plantuitjes.
hansm Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 ow die vindt ik er niet lekker uitzien, zijn net blaadjes zo dun, smaken ze rijper niet beter, ik ken er niks van hoor nog nooit sluimererwten gegeten, maar toch lijken het net lege velletjes die je eet. Players only love you when they're playing.
Jorg Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Lekker hoor hans, peultjes ken je toch wel? Anders morgen maar is langs de groenteboer gaan
Borsalino Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Geplaatst: 11 mei 2011 Die moeten net zo jong geplukt worden, anders zijn ze te taai. Smelt op de tong..............................niet in de handddddddddddddddddddddd
Koert Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Die moeten net zo jong geplukt worden, anders zijn ze te taai. Smelt op de tong..............................niet in de handdddddddddddddddddddddKlopt helemaal, maar je kan ook een deel laten volgroeien en dan doppen als doperwten, minstens zo smaakvol en je hoeft dan niet persé twee soorten zaad in huis te halen. Even a broken clock is right twice a day
Borsalino Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Geplaatst: 11 mei 2011 Die moeten net zo jong geplukt worden, anders zijn ze te taai. Smelt op de tong..............................niet in de handdddddddddddddddddddddKlopt helemaal, maar je kan ook een deel laten volgroeien en dan doppen als doperwten, minstens zo smaakvol en je hoeft dan niet persé twee soorten zaad in huis te halen. Niet van deze gele, heb het vorig jaar gedaan, mijn vrouw emmers vol gedopt, ze waren niet te vreten en zagen er niet uit, is ook raar zaad hoor, stinkt naar curry met vieze vlekjes.
Borsalino Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 Vandaag de eerste Maxim's rijp. Niet echt een wauw gevoel, de Elvira's smaken stukken beter. Maakt mijn keuze voor volgend jaar makkelijker wat ik ga behouden. Momenteel de Sonata's voor in de serre. De Elvira's voor in de volle grond. De Mrak weet ik nog niet wat die zegt van smaak.De Ananas-aardbei ook gene vette van smaak die vliegt samen met de Maxim's.
aardbeijim Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb al eerder maxims gegeten en vond ze toch wel lekker hoor. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Borsalino Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 Misschien omdat het de eerste was.Vind ook dat ze ongelijkmatig afrijpen omdat ze net zo groot zijn.De ene kant is dan al overrijp en de andere kant net begint te rijpen. Kreeg ze zelfs bijna niet in mijn mond, en dat is eerder een type J. Vermeire
aardbeijim Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Foto van een grote aardbei? Dat van dat afrijpen is wel waar Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Borsalino Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Geplaatst: 25 mei 2011 Zal zien dat ik vandaag niet vergeet een foto te maken, met mijn gsm kan ik geen macro opname maken.Moet ander toestel dan meenemen. Familie heeft ook de Maxim's staan, ze vinden ook dat ze minder van smaak zijn, maar daar draaien ze die in de confituur.Bij hen waren er al enkele aangevreten door varkensbeesten, net door de overrijpe kant.
Borsalino Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Geplaatst: 25 mei 2011 De Maxim's, de linkse weegt maar liefst 110 gram, en er zijn zo op het zicht nog grotere op komst.
lli--n--da Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Wooow , die zijn echt super groot! Zijn ze ook lekker?
hansm Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Ik vindt ze mooi, zo breed en groot. Players only love you when they're playing.
Borsalino Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Geplaatst: 25 mei 2011 Echt slecht zijn ze niet, maar mijn Elvira's en Sonata's zijn wel lekkerder. Je kan ze zelfs niet in je mondje steken.............................
Aanbevolen berichten