Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Borsalino's Groententuintje 2011


Borsalino

Aanbevolen berichten

Getver, bijna vergeten subiet de wiedslaafjes nog eten en drinken te brengen

Allee als ze gewied hebben, anders van de zweep

Haha

 

Ziet er goed uit borsalino. Zou je in het doe het zelf gedeelte nog wat meer kunnen vertellen over je systeem van druppelaars? Als het een systeem is met capillaire werking ben ik namelijk wel geïnteresseerd hoe het in elkaar zit, hoe je het e.a. samenstelt, hoeveel druppelaars er aangesloten kunnen worden en waar ik eventueel spullen kan kopen. De zwarte buizen en vijverslangetjes heb ik al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb momenteel 500 plantjes staan.

 

Heb 3 kleinkindjes, en die eten niet maar vreten aardbeien, de ouders trouwens ook.

 

Is eerste jaar dat ik Maxim heb, de andere rassen trouwens ook.

Vorig jaar had ik Korona en Tago.

 

Heb 505 m² groentetuin zonder de stekelbezen, trosbezen, bramen, frambozen, notelaars, krieken, kersen, appelen, peren, pruimen en kweeappels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gaat weg en de bedden schuiven op.

Ik kweek me eigen wachtbedplanten van moederplanten, waarvan de bloemen worden weggeknipt.

De Elvira vorig jaar geplant als koelcel eind juli, heeft nu dubbele neuzen en sommige 6 trossen, dat belooft.

 

Heb momenteel 4 Lambada in de serre staan, om te zien of beter te proeven dat ze lekker zijn.

Als ze me bevallen, dan haal ik eind mei Lambada koelcel wachtbedplanten, die geven dan nog dit jaar.

 

De stolonen knip ik na de oogst dan weg.

 

Voor volgend jaar hou ik deze dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...