simke Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Hoi Ik probeer foto.s via mijn gsm hier te posten maar het lukt niet of je krijgt alleen de link. Te zien wat moet ik hier aan doen.w Quote
henkg Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Testje Edit: gaat hier, met android smartphone, gewoon goed.Eerst gekozen voor Voeg fotos toe, mijn gsm toont dan een lijstje, daar foto geselecteerd, dan Plaatsen in bericht.Hoe doe jij dat? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Bit Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Hier ook gewoon hoor ( Iphone ), ik moet de foto wél maken met de camera op zijn zij ( lange zijde ) , want anders plaatst hij het gedraaid. In bericht op foto toevoegen tikken, foto's verschijnen, ééntje selecteren; gereed, de foto wordt geladen en op toevoegen tikken. Wel moet je dan steeds de pagina verschuiven om die acties aan te kunnen tikken ( vergroten, verkleinen van de pagina om de functieknoppen te kunnen zien ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.