jeanne-heijmans Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Niet te stoppen de tiny tim en millefleur, al getopt en uit gedund en dan nog;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Ziet er goed uit! Lekker snoepen straks Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Moooooi! De millefleur gaat hier ook lekker, maar nog geen bloemetjes. En lekker veel blad hebben je planten! Let je wel op dat er genoeg lucht door de plant kan, dat hij zo snel mogelijk opdroogt na regen i.v.m. alle schimmelziektes? (Eventueel dus bladeren weghalen, mocht dat nodig zijn) Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 Ja Dennis, ik heb vandaag weer uitgedund en wat bladeren weg geknipt.staan wel onder een klein afdakje dat scheelt echt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmmmmm Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Hoi! Die van jou zien er goed uit! Ik zet mijn vraag even hier omdat ik dan geen heel nieuw topic hoef te openen.Ik had een mini tomatenplant die een twee maanden perfecte tomaatjes heeft gegeven en ook heel veel! Op een gegeven moment begon de plant af te sterven dus heb ik de plant naar een grotere pot verhuist in de hoop dat dat het probleem was maar helaas is de plant toch helemaal dood gegaan. Weten jullie wat de reden hiervan kan zijn? Ik gaf de plant om de 2 dagen water en stond op het balkon in een pot met potgrond en voeding... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts