patrickweijman91 Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 hallo, ik hen in mijn moestuin rode bijten staan,nu is er van de een op de andere dag een plantje verdwenen nadat het blad raar gekleurd/gestipt werd.nu zie ik het ook bij andere plantjes(zie fotos)wie weet wat er hier aan de hand is en wat ik daar aan kan doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 is een schimmeltje of waarschijnlijker een bacterie, hoef je niks aan te doen tenzij de groei helemaal stopt; hier komen er vaak nieuwe groene bladeren als het minder vochtig weer is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrickweijman91 Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 bedankt voor uw reactie ok dat is niet zo mooi dan,probleem is er blijft niskzichtbaar over van de plant boven de grond en hetslaat volgens mij ook over na de andere rode bieten wat kan ik hier eventueel aan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 ikzelf zou op een ander stukje nieuwe voorgezaaide bietjes uitplantenzaaien in vochtige potgrondsterkste zaailing van de meestal 3 uit een zaadje verspenen als er 4 blaadjes zijnin een lekker voedzaam stukje grond, linkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts