Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb hier nog een 15tal plantjes over van mini-tomaatje. Ras ken ik niet, ik had een setje in de aldi gekocht ervan en alles gezaaid in de veronderstelling dat niet alles goed zou opkomen.

Dit is dus wel gebeurd en heb men tomatenkas al vol staan, en heb er nog teveel over. Dus wie wil, mag ze komen halen. Voor de kindjes zou he leuk zijn als ze een centje kregen voor hun spaarpotje (hoeveel is natuurlijk zelf te kiezen)

In sommige plantjes zitten als beginnende trosjes tomaatjes, andere nog bloemen en nog andere staat de aanzet er al wel, maar nog geen bloem of vrucht.

Geplaatst:

Heb ik ook altijd aan de hand met tomaten

Zelf heb ik er dus zelf geen meer nodig jammer genoeg, hopelijk raak je er toch nog war kwijt voor de kids. Je kan ze er ook mee laten rondgaan in de buurt in ruil voor een centje

Geplaatst:

nou geert,

de plantjes zijn al groter dan hunzelf (zijn nog maar 6 en 4,5) dus ermee rondgaan is niet echt een optie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...