Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog plek om te zaaien maar ik twijfel of het biet of spinazie wordt.

Tuinieren doe ik in MM bakken van 2m.40 Lang bij 60cm diep en daar heb ik zo'n ruime 2meter nog over.

Wat zouden jullie doen?

De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!

Geplaatst:

Als ik let op gunstige zaaitijd: Nu bietjes.

Met spinazie beter wachten tot 2e helft augustus i.v.m. schieten.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Snijbiet die bladeren kan je ook als spinazie gebruiken. Dan heb je alles in 1 (behalve knollen, als je die ook wil zou ik er nog wat Goudbal rapen bijzaaien).

Snijbiet is erg lekker als spinazie vervanger en voor spinazie is de kans op doorschieten in de zomer te groot.

Geplaatst:

Als je moet kiezen tussen bietjes of spinazie zaaien dan zou ik nu bietjes zaaien want spinazie schiet nu snel door.

Bovendien kun je van de bietjes ook het blad eten dus dan heb je twee groentes voor één geld

Geplaatst:

Ik zou ook voor bietjes gaan, verhouding ruimte/opbrengst zijn ze veel gunstiger. Als je 2,40 M volzet heb je misschien genoeg spinazie voor 1 maaltijd, met bietjes kan je er zeker meerdere keren van eten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...