de-nel Geplaatst: 15 juli 2014 Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik heb zaden gekregen van vermoedelijk tomaten het zijn nu al mooie planten van ruim een meter hoog, alleen ik herken het niet.Het heeft hetzelfde blad als een Roma tomaat alleen deze plant heeft krullen sliertjes die zich vastbinden om mijn geleide stangen en de plek waar normaal dieven zitten komen hier dus de bloemen. Wie weet meer?????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 15 juli 2014 Share Geplaatst: 15 juli 2014 Misschien kan je een foto maken van de betreffende plant? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Itoero Geplaatst: 15 juli 2014 Share Geplaatst: 15 juli 2014 Dat lijkt op een meloen of komkommer.Wat voor blad heeft hij? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 16 juli 2014 Share Geplaatst: 16 juli 2014 klinkt als komkommer ja. Ik zou wel even een foto plaatsen dat raad wat makkelijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Riverdale27 Geplaatst: 16 juli 2014 Share Geplaatst: 16 juli 2014 Als dat meloen of komkommer was had je het eigenlijk al kunnen zien bij het zaaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
de-nel Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Share Geplaatst: 16 juli 2014 Misschien kan je een foto maken van de betreffende plant? hierbij een foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Balto Geplaatst: 16 juli 2014 Share Geplaatst: 16 juli 2014 Lijkt erg op mijn watermeloen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 16 juli 2014 Share Geplaatst: 16 juli 2014 Ja. Pompoen, meloen - achtig. Je merkt vanzelf wel wat het is. Het verschil in zaden is echt groot. Ze zijn echt niet te verwarren met zaden van de tomaat. Geheel en alleen vanwege de maat al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 16 juli 2014 Share Geplaatst: 16 juli 2014 Als je nog 1 of meerdere zaden hebt zou ik daar ook is een foto van maken en hier plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Katja1604 Geplaatst: 16 juli 2014 Share Geplaatst: 16 juli 2014 Mijn watermeloen ziet er precies zo uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.