thea Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 We wachten geduldig af. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jane Doe Geplaatst: 1 augustus 2014 Geplaatst: 1 augustus 2014 De soort framboos is:Framboos blizzi autum bliss stekken (rood, groot tot zeer grote vruchten) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 augustus 2014 Geplaatst: 1 augustus 2014 Ik wil wel een stukje leverkruid, en verse eieren komen ook altijd wel van pas. Quote
Jane Doe Geplaatst: 1 augustus 2014 Geplaatst: 1 augustus 2014 Komt voor elkaar Angela, zal morgen de lijst bijwerken. Quote
loes Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 is het niet gemakkelijker wanneer jullie beide een eigen ruiltopic maken? Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Wat is er Angela?Loes wij doe gezellig samen ruilen, vandaar een lijst. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 onze ruil staat er nog niet op Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Je staat verstopt Of ben ik wat vergeten? AngelaGeeft:Bes rood, bes zwart, bes wit, aardbeiplantjes, zomer framboos, bramen, (planten 2 x) zaad gele zonnehoedjes en zonnebloem zaden Krijgt:leverkruid en verse eieren Quote
loes Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 (aangepast) @Angela, de nieuwe lijst staat verstopt op pagina 2. Wat is er Angela?Loes wij doe gezellig samen ruilen, vandaar een lijst.Iedereen ruilt gezellig samen, dat is juist het hele idee van de MTFD. ik snap dat jullie gezellig samen heen gaan maar het gezamenlijke topic vind ik enigszins verwarrend. zo te lezen ben ik niet de enige die het spoor bijster is met de verstopte lijst op pagina 2 12 augustus 2014 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Nee klopt, ik zat alleen in het eerste bericht te kijken.Ik vind het niet verwarrend dat jullie samen doen maar wel een beetje dat jullie nu 2 lijstjes hebben op 2 plaatsen. Quote
geedee Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 (aangepast) Ik heb ook nog blauwe bosbes met je geruild ergens; zie ik ff op beide lijsten niet staan. N.a.v.pb: Ik heb nog heiligenboontjes (deze: heilig-boontje-t1631.html) en van die paarse wortels van vergeten groente voor jullie; ik heb ze al bij mij op mijn memo voor 28-9 gezet. Misschien is het een handig idee dat je 1 lijst maakt(handig voor ons ) en dan bijvoorbeeld datgene wat Loraine krijgt/geeft in het blauw of groen onderstreept], en alles van jouzelf gewoon zo laten. 7 augustus 2014 aangepast door Gast Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 De 2e lijst is copy, aanvulling en bijgegewerkt van de eerste lijst, ik kan natuurlijk niet inloggen op Loraine haar account en die is heerlijk vakantie vieren vandaar. De 2 e lijst is dus actueel.Ga meteen even voor je kijken Geedee. Quote
henkg Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Als je nog ruim in je kweekpotjes zit, dan wil ik er graag een aantal. Maat: liefst P9 vierkant en/of 11 cm rond. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jane Doe Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Henk ik zal voor je kijken of die er tussen zitten en ze dan apart voor je zetten. Er zitten vierkante tussen, moet even maat en aantal kijken, de ronde zal er wel tussen zitten. EditNet voor je gekeken, 9 x vierkante en hoeveel ronde wil je? Quote
henkg Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Als je er heel veel van hebt: iets van 20 ronde. Anders minder. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jane Doe Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 20 stuks, zet ze voor je klaar. De 9 vierkante ook neem ik aan? Quote
Esthe76r Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 prima, Mag ik van jullie: moerbijstek, appelbesstek, frambozenstek en een taybesstek? Quote
Jane Doe Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Esthe, de moerbijstekken die beworteld zijn zijn alle geruild, maar ik heb nieuwe genomen dus onder voorbehoud. Appelbes moet ik kijken, dacht dat er nog bewortelde stek was, anders zoals moerbij. Taybes en framboos moet lukken, noteer het bij onze lijst. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Zou ik ook nog een golden queen framboos mogen? Quote
Jane Doe Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Natuurlijk mag je dat Angela, hoop wel dat alle stekken aan slaan. Anders houden jullie het te goed. Quote
Loraine Geplaatst: 11 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2014 Hallo allemaal De lijst is aangepastWe werken (gelukkig) weer met 1 lijst en dat is degene die op de 1e pagina staat Ik zie dat de lijst mooi gegroeid is in mijn vakantie dankjewel daarvoor en Jane bedankt voor het bijhouden! Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.