MartienTUIN Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 Ik kweek een beperkt aantal groenten in potten en bijvoorbeeld ook opengesneden potgrond-zakken, het is momenteel heel beperkt, alleen pompoenen en Oostindische Kers, maar nu komen er op een klein aantal bladen van beide planten rare vlekken, het lijkt wel of een deel van het blad is uitgedroogd. Het ziet er niet uit als een schimmel of iets dergelijks, iemand ideeën wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluipwesp Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 Het lijkt mij verbranding van het warme weer, dus de verdamping was groter als de aanvoer. Kan je weinig aan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartienTUIN Posted July 29, 2014 Author Share Posted July 29, 2014 Dank je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts