Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Ja, mijn perzik is in goede staat aangekomen Thanx.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
En beste mensen zijn de perzikbomen goed aangekomen? Ook de topi nambour en de jammetjes? Dank aan Jorieke.

Jane, ik hoorde van Jorieke dat er geen braam aan is gekomen?

Angela bedankt voor het boek alvast

Mijn fout Appelvrouw, dacht dat we de bramen met de volgende mtfd konden geven zoals bij de anderen die niet konden komen. Je bramen staan nu in de kas op je te wachten. Maar we zijn je niet vergeten.

Geplaatst:
  • Auteur

Jammer Jane...dat zien we volgend jaar dan wel.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Is goed aangekomen, en staat nu net op zijn plek. Volgens Bit een goede plek, want beschut tegen NO-wind en mbv de schutting vrij makkelijk af te dekken. Foto is genomen om 14:30u (ZT). Zon staat recht op de schutting.

En die stenen vlakte? Die gaat geleidelijk (op het pad en de grindtegels na, blijft een terras) moestuinbed worden.

IMAG112698131412085140.jpg

Ietsje dichterbij:

IMAG112469561412085138.jpg

In de pot zaten een paar fikse wormen. Ik weet niet of dat Franse zijn, of Zelhemse. Nu zijn ze Zeeuws. Import, net zoals ik.

Geplaatst:
  • Auteur

Fransche wormen natuurlijk..die gaan zich lekker vermenigvuldigen in jouw tuintje..

Geplaatst:

Hoi,

Het perzikboompje is goed aangekomen dank je wel!

De jam heb ik niet gezien, misschien dat Jorieke deze in al haar drukte is vergeten.

Hoe gaat het met de kippetjes? voelen ze zich al thuis? Leggen ze alweer eitjes?

Gr Nasuada

Geplaatst:
  • Auteur

Hey Nasuada, het is fijn dat de boom er is, maar jammer van de jam.Die potjes zullen dan nog bij Jorieke staan..kom je daar nog?

De kippen struinen samen met de andere kippen mijn tuin en boomgaard af, het gaat ze prima. Ze hebben hun plekje wel veroverd. Helaas nog geen eitjes gezien..legden ze bij jou in de nesten? IK ben bang dat ze misschien zomaar ergens gaan leggen..of dat al doen..zo gek dat er nog geen ei van hen is.

Geplaatst:

Hi,

Dat is raar, hier legden ze hun eieren netjes in het nest.

De ene dag 3 de ander 4 enzo verder.

Tijdens onze vakantie waren ze van de leg af en sindsdien leken ze uit hun ritme.

Goed om te horen dat ze het naar hun zin hebben.

Bij Jorieke zijn wij in het voor jaar weer tijdens de volgende evt MTFD.

groetjes Nasuada

Geplaatst:
  • Auteur

Nou die eieren zullen wel komen. De dagen worden nu korter en dat stimuleert ze ook niet natuurlijk. Ik vind ze wel leuk, en ze zijn ook heel gemakkelijk..ze schreeuwen alleen heel hard als een grotere kip naar hen pikt, eerst dacht ik dat het echt ernstig was, maar het zijn gewoon pieperds

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic