Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraagje, ik zou graag van mijn tomaten zelf passata maken, deze invriezen om achteraf hiervan spaghettiesaus te maken en in porties in te vriezen, maw de saus zou 2 ma ingevrozen worden. 1ste keer als passata, 2de keer als spaghettiesaus mag dit?

Geplaatst:

Ik vries gewoon de passata in...wat ik dan ook wil maken (spaghettisaus, soep, pizzabasis, ...), heb ik het maar te ontdooien en minimaal aan te passen.

Geplaatst:

Oke, ik heb er dan maar dadelijk spaghettisaus van gemaakt, maar waarom ik het vroeg is om dezelfde redenen als Jorieke zegt. Er zijn nog verschillende groenten, paprika, pepers niet veranderd van kleur....

Geplaatst:

Ik vries tomaten en/of ingekookte tomaten (met pitjes en schilletjes, dus nog geen passata) ook wel eens in, maar de saus die ik er daarna dan weer van maak gaat in flessen of potten. Niet omdat ik zaken niet 2 maal in wil vriezen ofzo, maar gewoon omdat ik geen groente en fruit in de vriezer wil hebben. Wel eventjes, voor de grotere verwerking, maar verder niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...