Geplaatst: 31 augustus 201411 j Eens een foto plaatsen van de aubergines in de kas, ik lust dat niet maar het vrouwvolk in de familie wel, dus..... Tegelijk ook maar die ene tomaat die moederziel alleen aan een plant hangt. En een zicht op de wildernis die mijn kas weer geworden is. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 1 september 201411 j Auteur Beste Geert, aubergines, is dat geen fruit misschien? Tomaten zijn ook fruit of niet? Het zijn wel de vruchten die aan een plant komen, al dan niet houtgewas. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 1 september 201411 j Voor mij zijn het groenten maar voor discussie vatbaar dat wel. In de keuken behandel ik ze in ieder geval als groenten en niet als fruit. *Dit leek mij gewoon niet echt een topic maar eerder een losse post die per toeval tot een topic gemaakt was, vandaar de reactie.
Geplaatst: 1 september 201411 j Auteur Och, het was maar een foto hé Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 2 september 201411 j mooie Aubergines Willy....Mag ik vragen waar je ze hebt staan?, De mijne staan buiten en laten maar op zich wachten... Edit: Oeh....zie het al staan....de kas!
Geplaatst: 2 september 201411 j Auteur Inderdaad in de kas en de eerste plant vlak naast de deur draagt ook nog niet, de twee andere wel, heb er al geoogst ook. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 2 september 201411 j Ik vind aubergines heerlijk, vooral in de moussaka hmmmmm Het zijn mooie vruchten geworden hoor. Hoe weet je eigenlijk dat je ze kunt oogsten? Men zegt dat de schil dan glanzend of juist dof moet worden?? Volgend jaar dus bij mij ook in de kas...dat is een ding wat zeker is. Heb jij er ook problemen mee gehad? geen vervelende bladziekten of spint?
Geplaatst: 2 september 201411 j Auteur In het begin veel bladluis maar die zaten overal in de kas, anders geen problemen er mee. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.