Loraine Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Wie heeft deze prachtige plant en kan mij aan een stekje helpen?Ik wou het eerst via deze weg proberen, maar mocht dat niet lukken koop ik er ouderwets een. Foto's van internet Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jane Doe Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Niemand heeft deze vlinderstruik? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Ik heb er vorig jaar ook al om gevraagd maar de meeste vinden hem niet mooi. Quote
Jane Doe Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 En geen stek kunnen krijgen, omdat niemand zo een vlinderstruik heeft? Quote
Infinite Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Ik heb er vorig jaar ook al om gevraagd maar de meeste vinden hem niet mooi. Hij is schitterend Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Toen heeft zich niemand gemeld, vele vinden hem te bont. Quote
Bit Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 mwa. Ik vind hem wel aardig hoor.Ik heb wel de eigenlijke soort voor je staan: de Buddleja weyeriana. Maar niet de variëteit die jij vraagt.Vorige MTFD ook her en der aan mensen meegegeven. Bloeit geel / oranje , iets koper. Maar niet zo bont als die jij nu vraagt. Quote
Loraine Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Geplaatst: 15 september 2014 Dankjewel bitDaar heb ik vorig jaar inderdaad een stek van gekregenIk denk dat ik hem dan gewoon ga kopenDan ik ik volgend jaar misschien al wel stekken uitdelen Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jane Doe Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 Bit zouden wij toch een stek mogen, jouw soort klinkt ook heel mooi.Loraine denk dat kopen en zelf stekken de oplossing is. Quote
Sandra Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 Oh die is schitterend, is deze wel te verkrijgen in NL? Quote groetjes Sandra
Bit Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 @ JaneDoe, Ik heb geen stekken meer staan nu, en maak er ook geen voor de MTFD, sorry. Ja is gewoon te verkrijgen hoor. Bij Intratuin-achtige zaken heb je daar wel kans op, hoewel het seizoen wat op zijn eind loopt voor zit soort zaken, hebben ze misschien nog wel wat staan denk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.