Gast Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 (aangepast) Beste allemaal, mijn naam is Edmée, ik ben 22 jaar en student Industrieel Ontwerpen aan de TU in Delft. Op dit moment ben ik bezig met een project om een tool (elektrisch) te ontwikkelen om mensen te helpen bij het wecken/inmaken/conserveren van voedsel. Ik heb hier zelf echter helemaal geen verstand van. Daarom ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die ik hierover zou mogen interviewen en eventueel ook een keertje meekijken tijdens het weck-proces. Ik heb zelf ook een weck-ketel aangeschaft om deze te kunnen onderzoeken en zelf te proberen. Ik woon zelf in regio Haaglanden dus het zou heel prettig zijn als het max 50 km daar vanaf ligt. Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd. Met hartelijke groet,Edmée 22 juni 2015 aangepast door Gast Quote
RobO Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 je bent welkom in Haarlem (59,2 km) hoor. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Waar ik al naar op zoek was en nooit gevonden is een ketel welke onder druk tot 120° kan gaan maar dan elektrisch verwarmd, ingebouwd en temeratuur en kooktijd instelbaar. Volledig automatisch dus.Die welke ik nu heb gaat maar tot 100° 2 uur en is geen drukvat, autoclaaf.Autoclaven zijn wel te vinden maar niet met eigen ingebouwde verwarming. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 Zo een hebben wij, heerlijk om mee te koken. Inmaken kan ook maar wel klein in vergelijk met inmaakpan. Het is eigelijk net een hoge druk rijstkoker met meer opties. Quote