Kinderen Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Hoi allemaal,Ik ben Liesbeth en was net aan het neuzen op dit forum . IK heb ook een moestuin, ik heb geen idee van maten daarom maar een aantal foto's er bij gedaan. De meeste oogst is er op dit moment wel uit. Ben nu doende met kastanjes rapen. Ik heb ze net gekookt en vindt ze gekookt eigenlijk lekkerder dan rauw. Met deze gekookte kastanjes ga ik het eten van morgen opleuken. Het eten van vandaag (ook uit eigen tuin) staat al in de oven. Ik ben ook dol op koken maar ik denk dat het logisch is.In mijn moestuin wordt niet gespoten of met gif gewerkt, maar het is er ook niet 100% biologisch omdat de mest niet biologisch is. Ik vind niet bespuiten belangrijk ...ook als het eens een jaartje tegen zit zoals dit jaar.Ik heb nu groenbemester gezaaid en dat zie je tussen de prei, de snijbiet (vind ik echt héél lekker) en wat er allemaal nog staat. Quote
Stan Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Welkom en ik ben bang dat je foto's niet goed zijn gegaan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Connie Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Welkom Liesbeth. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
beertjerinke Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Welkom heel veel lees plezier Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Bit Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Welkom ! ( hoop ik wel dat het tamme kastanjes zijn ? ) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Welkom Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geertlaurent Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Welkom op het forum en veel tuinierplezier. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.