Gwen Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 Ha Forummers, Gisteren werd ik benaderd door iemand wiens tante allerlei kefirplantjes, met name verschillende soorten beschikbaar heeft. Wat het precies is en hoeveel weet ik echt nog niet, maar ik vermoed dat een deel zoveel is dat ik, voor wie wil, kan kijken of ik het beschikbaar kan stellen. De plantjes wil ik zo kort mogelijk bewaren, daarom vast dit topic. Wie heeft er interesse? Gwen Quote
Loraine Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 Hoi Gwen Via RVO mag ik zijn kefir proberen waar ik al ontzettend blij mee benAllen ligt deze een jaartje in de vriezer en is misschien niet meer levensvatbaarDus ik heb zeker interesse en hoor het graag als je verdere info hebt Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
chicasonja Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 hoi ik heb ook wel interesse!ik hoor wel wanneer je e hebt groetjes Quote jardindechica.tumblr.com
Gwen Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Geplaatst: 26 november 2014 Ik heb tot op heden helaas niets gehoord. Quote
Loraine Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Jammer hopelijk gaat het nog lukken Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.