Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Denk idd dat t dan toch aan t wat langer drogen ligt omdat je eerder gegeten worstjes wel goed waren.

Bij je fuet had ik geen luchtgaatjes, bij jullie andere worstje wel. Deze smaakte overigens heerlijk! Weet jij nog welke dit was? Dacht de groninger? Wil m graag nog een keer maken.

Oja, ik heb je net n mailtje gestuurd. En thanks voor t lamsrecept!

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:

Ik heb mijn oreganosalami, en de Hongaarse salami (zo genoemd in het boekje (Over Worst) omdat er paprikapoeder in zit...) aangesneden, en ik ben best tevreden! (gemaakt op 6 december)

De venkelsalami wil maar niet hard worden. Maar die met oregano was 2 weken terug ook nog heel zacht, en is toch harder geworden. Dus we hebben gewoon geduld

De structuur van de Hongaarse salami is wat droog, maar dat schijnt te komen door het paprikapoeder. Ik lees het tenminste wel vaker. Het is niet heel storend, ik schijn wel eens te kritisch te zijn

Die met oregano ziet er niet heel smakelijk uit van de buitenkant. Gewoon omdat ie zo'n donkere kleur kreeg van de oregano. Maar de plakjes zien er wel mooi uit, en smaken ook erg goed.

Hier wat foto's:

IMG652973391421743161.JPGIMG653151951421743170.JPG

Hongaarse:

IMG653775641421743180.JPG

Oregano:

IMG653891411421743188.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...