els Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Hallo, volgend jaar ga ik voor de eerste keer bataten kweken. Ik heb al eens snel gekeken waar ik pootgoed zou vinden in Oost-Vlaanderen maar ik heb voorlopig nog niks gevonden. Iemand een tip? (Ik ga geen bataten kopen in de groentewinkel ) Quote
tds Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Dag Els, Ik weet niet of je ergens pootgoed kan krijgen id buurt van Gent, volgens mij kan je je pootgoed toch makkelijk zelf maken?Zie deze thread voor meer info:ervaringen-zoete-aardappel-bataat-t688.html?hilit=bataat Quote
els Geplaatst: 19 december 2014 Auteur Geplaatst: 19 december 2014 ah, ok. Bedankt voor de link, ik heb hem al helemaal doorgenomen.Dan toch naar de winkel Quote
tds Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Het is echt wel leuk om het pootgoed zelf te kweken, en ook heel makkelijk.Het is volgens mij nog wel wat te vroeg hoor, vergeet niet dat deze planten héél snel groeien en je ze pas kan uitplanten eind april/mei... succes ermee! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.