Taartrina Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Haidiehai,gaaaaap.... njamnjam eeh tuin? moet eerst ff kijken of die nog bestaat Ik vrees dat ik dit keer een rondje over ga slaan, veel plezier aan allen die wel mee zullen doen!!!grtjssss Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 26 januari 2015 Auteur Geplaatst: 26 januari 2015 Johnny, Taartrina en deduk zijn bijgewerkt op de lijst Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
bloemenkoningin Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Ik wil me graag aanmelden voor de zadenenvelop 2015. Verheug me op een zonnig 2015 Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 3 februari 2015 Auteur Geplaatst: 3 februari 2015 Bloemenkoningin, stuur je even een PB met je gegevens (naam, adres, email, tel.) naar Zadenenvelop HQ? Dan passen wij de lijst aan. Alvast dank Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Jan Lokman Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Hallo, Ik zou ook graag mee doen.  Groetjes Jan Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
balkontuinder Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Heb je een PB gestuurd naar Zadenenvelop HQ? Om je aan te melden hebben ze je naam, adres, email en telefoonnummer nodig. Hoe gaat het met de voorbereidingen dames? of Quote
Almond Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 Balkontuinierder, wij zijn bezig om een datum/ tijdstip voor onze meeting te zoeken zodat we daarna van start kunnen gaan Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
balkontuinder Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 Ha spannend! Ik ben benieuwd. Het is best een klus lijkt me. Erg tof dat jullie dit doen! Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 9 februari 2015 Auteur Geplaatst: 9 februari 2015 Hallo Allemaal, Even een update!Allereerst: Vanaf vandaag, 08-02-2015 is de inschrijving voor de eerste ronde gesloten! Zondagmiddag hebben we in het HQ hard gewerkt aan het uitzoeken en sorteren van de zadenenveloppen ABC.De inhoud verschilde ontzettend van elkaar en daarom hebben we alle zaden op één hoop gegooid (per soort natuurlijk), uitgezocht en deze opnieuw verdeeld over de drie enveloppen. Uiteindelijk bleek dat toch een groter karwei dan verwacht, we zijn er 4 uur mee bezig geweest De enveloppen zijn nu klaar voor verzending.Er moet nog wel een nieuwe route/ lijst komen maar dat gaan we deze week fixen. Maar voor de handigheid hebben we de inschrijving dus gesloten. Houd het topic dus in de gaten voor nieuwe updates met betrekking tot verzending etc.  Oja: Jan Lokman en BloemenKoningin zijn nog toegevoegd aan de lijst Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
marijke Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 Alvast dank voor al het werk èn de tijd die jullie in de Zadenenveloppe steken.Ik ben heel benieuwd 'wat' er straks allemaal op mijn deurmat valt... Quote
Liekie Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 supergoed dames Van mijn kant ook bedankt voor alle tijd en moeite die jullie hierin steken. Het wordt zeker gewaardeerd!! Quote
Mheikamp Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 Top ik zit al op het puntje van mijn stoel. Quote
berijl Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 wat een werk! maar toppie!! ik hou het topic in de gaten. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Jeanine1967 Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 Geweldig, wat fijn dat jullie dit weer elke keer doen! Groetjes Jeanine Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Hallo Allen! De lijsten zijn paraat, dus we gaan van slag Graag even checken of je erop staat als je mee wilt doen (en niet als je dus niet mee wilt doen), dan gaan de enveloppen zo snel mogelijk op de bus. Veel ruilplezier alvast  Check de lijsten op de eerste pagina van dit topic Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
marijke Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Fantastisch dat we van start gaan...zo kunnen we nog mooi voor het nieuwe seizoen ècht begint leuke zaden uitzoeken! Quote
Jenneke Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Ik sta er niet bij Had me toch opgegeven (zie pagina 2 van dit topic). Maar één van jullie kan dat vast nog wel recht breien Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Dat zag ik Jenneke, ik was je al weer aan het toevoegen!Mirjam: jou ga ik er ook opnieuw opzetten!tis nog best lastig zon mega excel bestand Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Zo de lijst is opnieuw bijgewerkt! Er is aan de regels ook het eea veranderd, lees deze dus even opnieuw door Grootste verandering is dat we van het HQ, graag een cc/kopie van de pb met t&t code doorkrijgen zodat deze in geval van vertraging etc bij ons bekend is. Kleine moeite voor de verzender en super handig voor ons. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 oh en.....  een sneak peek  Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
borahuho Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Hallo, ik zie helaas mijn naam er niet meer tussen, ik zou graag ook deze ronde gewoon meedoen. Winschoten, ligt vlakbij Groningen en Bourtange, is beide aan te rijden. Ik zou graag terug op de lijst komen. Mvg Patrick Quote
JDtje Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 bellingwolde ligt dichter bij mij in de buurt dan groningen zou ik het eerst naar bellingwolde of bellingwedde kunnen brengen is mkkelijker voor mij groetjes linda Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.