Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop Nederland 2015


Aanbevolen berichten

Even namens Suusp hier: de envelop is gearriveerd! Ik heb van drie mensen het aanbod gehad om te helpen, superfijn! Sugarlevi en Yvonne, ik stuur jullie de inlog naar de Google sheet waar ik en Almond tot dusver de lijsten op bijhouden met iedereens gegevens. Nathanya, ik waardeer je aanbod maar aangezien je een nieuwe deelnemer bent is het wellicht beter om eerst een ronde mee te draaien.

 

Maar eerst wil ik iedereen de kans geven om bezwaar te maken tegen overdracht van zijn/haar gegevens dus bij deze:

 

Let op: iedereen mag zonder opgaaf van reden bezwaar maken dat zijn of haar gegevens nu gedeeld gaan worden met anderen. Graag even een pb als je het om wat voor reden dan ook niet ziet zitten, dan kijk ik of we tot een oplossing kunnen komen. Als ik geen tegenbericht hoor kun je er vanuit gaan dat vanaf maart de drie dames ook toegang hebben tot je gegevens

 

Ik ben heel blij met de aangeboden hulp, hopelijk kunnen we vanaf maart de envelop weer de boost geven die die verdient Eind feb. steken we met zijn allen even (digitaal) de koppen bij elkaar om de boel door te spreken/chatten en dan kunnen we meteen de nieuwe ronde inluiden.

 

Voor alle nieuw-aangemelde deelnemers voor de ronde 2016: check even of je naam onderaan de lijst op de eerste blz. dit topic staat. Zo niet, dan nog even een pb'tje graag!

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn een week verder en ik heb van niemand bezwaar ontvangen, dus bij deze: Yvonne en Sugarlevi, welkom in het Zadenenvelop HQ team

Ik PM jullie de inlog van deze account, zodat jullie de berichten in het postvak kunnen lezen. Ook PM ik jullie de inlog voor de Google Sheet die ik en Almond gebruiken om de adressenlijst op bij te houden.

Wordt vervolgd...

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, als ik in de eerdere rondes zat, zit ik dan automatisch ook in deze? Zo niet, dan meld ik me hierbij graag weer aan. Ook ik heb al weer leuke dingen gekocht en gekregen, genoeg om in te stoppen. Zin in!

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tanja, als je graag weer mee wilt doen is dat prima. Je gegevens zijn nog bekend. Voor anderen die mee willen doen: stuur een PB met *al* de gegevens die in het eerste bericht van dit topic staan. Pas als we al je gegevens binnen hebben zetten we je op de lijst.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...