jorybroeks Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 ik ben nog maar een beginner en zoek nog een paar makkelijke soorten het liefst gratis maar voor een kleine vergoeding kan het ook. Als u nog iets heeft liggen stuur maar een berichtje kunnen we een overeenkomst maken Groetjes jory Quote Groen
geertlaurent Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Lijkt me een goed idee om je dan bij de beginnersgroep (ruil enveloppe) aan te sluiten Radijzen, wortels, andijvie, erwten, bonen dat gaat allemaal heel makkelijk. Quote
RobO Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 of eens langs te gaan bij een tuinvereniging Quote
jorybroeks Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Geplaatst: 14 januari 2015 Ja maar waar kan ik die clubjes vinden Quote Groen
JDtje Geplaatst: 14 januari 2015 Geplaatst: 14 januari 2015 ik heb nog wel wortel, stokbonen, nieuwszeelandse spinazie, sla, etc tegen vergoeding van verzendkosten wil ik je wel wat zaden opsturen. groet linda en jd Quote
RobO Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Ja maar waar kan ik die clubjes vinden uhm...lastig...google? Quote
jorybroeks Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Geplaatst: 21 januari 2015 Beste JDtje U PB functie staat uit Dus laat ik via deze weg weten dat alles is aangekomen bedankt Quote Groen
JDtje Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 ok dankjewel voor de reactie , als goed is staat het nu weer goed zo uje mij nog een pb kunnen sturen zodat ik weet dat het weer werkt dank u groet linda Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.