Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

sering


rommert

Aanbevolen berichten

Een vraag waar ik laatst ook mee zat /mee zit.

 

Maar kwam er toen achter dat stekken niet echt gebruikelijk is.. rond de stam zouden er veel jonge uitlopers uit de grond komen, die moet je even los halen en apart zetten.

 

In de ''proffesionele'' wereld worden seringen geënt (geen idee welke onderstam).

 

maar lees zo hier en daar ook wel dat je een tak gewoon in de aarde kan zetten, een jonge uitloper. (Liefste met stekpoeder) (Dat ga ik proberen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik ook met munt al iets van 40 takjes die weg moeten, van een bepaalde soort, stond in de vijver, en op nog meer plekken waar het niet hoort! Zet ze per 2 in een bakje, top ze over een tijdje om ze bossiger te maken. Dan heb ik bijv. 20 bakjes, verkoop voor 50 cent of 1 euro ofzo

 

Ga denk ook bieslook nog doen voor op de rommelmarkt: Heb nog enorm veel zaad er van liggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...