Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aankoop tuinserre


metteco

Aanbevolen berichten

Hey, er zijn verschillende goede merken van kassen (zoals acd,euroserre,...) Er zijn wel ,soms sterke, prijsverschillen tussen de merken. Een serre met schuine wanden is groter dan een serre met rechte wanden. Een serre met schuine wanden staat ook stabieler op de grond. (http://www.acd-serres.be/nl-8460-4715-5276-sitemap-serres-schuine-wanden.html) Maar zo'n serre is natuurlijk duurder. Ik heb een acd r307h-b en ik ben er best tevreden over. Maar je moet natuurlijk zelf zien wat past binnen je budget, wat de afmetingen moeten zijn. Ik zou er ook op letten dat je veiligheidsglas kiest, het is iets duurder dan tuinbouwglas maar het is wel sterker. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je een polycarbonaat serre wil. Dat hangt natuurlijk weer van je voorkeur af. Alvast veel succes met de keuze! )

moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de ACD R307H-B: http://www.acd-serres.be/nl-8848-4815-6978-serres-met-rechte-wanden--acd-prestige-actiemodellen-acd-prestige-actiemodel-r307h-b.html

Ik vind rechte wanden iets handiger.

-Schuinen wanden zorgen mogelijk voor een beetje plaatsverlies.

-Je kan door de schuine wand minder gemakkelijk aan het dak.

 

Op youtube vind je filmpjes over de levering en montage van de ACD prestige.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben sinds oktober een euroserre exemplaar. Dat vond ik toen een goede keuze (prijs/kwaliteit) voor ons gebruik, en ik wou iets nieuw, niet 2dehands.

Plaatsing door hun, heel netjes gedaan.

 

Ik stel voor dat je eens langs hun toonpark gaat kijken indien mogelijk, ze hebben er allerlei modellen staan en dat was een grote hulp voor ons om te kiezen.

 

P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek even op dit forum verder dan vind je heel veel antwoorden en de verschillen en de voor en tegens

persoonlijk zou ik voor glas gaan! rechte zijkanten en makkelijke loophoogte en met (automatische) dakramen

 

of goedkoper zelf een tunnelkas bouwen ook hier genoeg info over ( wel professioneel plastic kopen)

 

maar de vraag is wat wil je ermee ?en er in verbouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...