Geplaatst: 5 februari 201510 j Je hebt van mij nog Verbena Bonariensis te goed. Die zal ik voor je mee nemen. Bzzzz...
Geplaatst: 7 februari 201510 j Auteur Ik zoek trouwens ook nog een passiebloem of zaadjes uit eigen tuin.Geen wit die heb ik zelf nog 3 in de aanbieding.
Geplaatst: 7 februari 201510 j Zijn dat stekjes of zaden Angela? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 februari 201510 j Auteur De passiebloem?Dat zijn plantjes die ik zelf gezaaid heb.Die dingen staan momenteel op de vensterbank en zitten vast aan de rolgordijnen
Geplaatst: 13 februari 201510 j Hoihoi! Als het goed is, heb jij nog bindsla-zaadjes van mij te goed! Ik kan die meenemen naar de MTFD voor je!
Geplaatst: 13 februari 201510 j Auteur Hoihoi! Als het goed is, heb jij nog bindsla-zaadjes van mij te goed! Ik kan die meenemen naar de MTFD voor je! Oh kom je ook Kim leuk.Doen je aardbei plantjes het goed?Bindsla voor de MTFD is prima, bedankt! 13 februari 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 13 februari 201510 j Auteur Komen er ook eetbare vruchten aan jouw passiebloem? Ja, maar is de witte soort dus de vrucht smaakt minder dan andere soorten.
Geplaatst: 16 februari 201510 j Ik las in een ander draadje dat de Pepino's goed aanslaan, dus daar zou ik er graag twee van willen hebben.
Geplaatst: 17 februari 201510 j Auteur Tot nu toe doen ze het inderdaad goed. Maar het zijn nog geen plantjes er zijn er ongeveer 25 gekiemd ik ga ervan uit dus dat 2 plantjes wel moet lukken
Geplaatst: 17 februari 201510 j Angela, zou ik van jou de Thunbergia zaadjes mogen? Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 17 februari 201510 j Auteur Vandaag in de tuin gewerkt en ik kan nog wat toevoegen aan mijn lijst.
Geplaatst: 17 februari 201510 j ik zie op je lijstje een herfstframboos rood. is dat een lekker ras?mocht het per ongeluk toch een gele zijn is dat ook geen ramp, moet ik volgend jaar alleen weer opzoek naar rood ik heb helaas niets van je wensenlijstje.
Geplaatst: 17 februari 201510 j Oeh een rode herfstframboos wil ik ook wel Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 18 februari 201510 j Hey angela, zou wel twee meloenpeer pepino plantjes willen. Kunnen ze een beetje tegen de vorst of moeten ze dan naar binnen. Dat ze beter in een pot kunnen? kijk je ook bij mij?
Geplaatst: 18 februari 201510 j Auteur Ze kunnen absoluut niet tegen de kou.Ik noteer je op de lijst.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.