WestlandseGrunneger Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Hallo allemaal, Ik ben gek op plantjes, naast mijn studie Tuinbouw en Akkerbouw en mij werk bij een Orchideeën teler heb sinds 2 jaar een moestuin en een kas. Op school leer ik veel theorie over plantenfysiologie, maar de praktijk van de moestuin blijkt toch lastiger dan dat. Daarom heb ik me aangemeld op dit forum. Ik hoop hier wat praktische vragen te stellen, en misschien aan anderen weer antwoorden te geven. Mijn moestuin is ongeveer 3 bij 10 meter, en mijn kas 3 bij 4. Bij dit bericht wat foto's van de kas. Ik ben ook wel benieuwd of er ook andere enthousiaste moestuinders zijn in het Westerkwartier(Groningen)! Groetjes WG Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Stan Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Welkom en dat ziet er erg goed uit. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Mooie komkommers. Welkom hier en veel plezier. Tuin van een leuke grote ook Quote
Jorieke123 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jan Lokman Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Recommended Posts