Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen!

Liesje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Bij deze wil ik me graag even voorstellen

Ik ben Elise en ik woon met mijn man en dochtertje in Noord-Holland. Vroeger woonden we in een klein arbeiderswoninkje met 3 m2 geasfalteerde tuin , maar nu sinds een jaar of 3 in een hoekhuis met een flinke tuin (jeej! ). Ik heb vrij weinig met sierplanten, maar des te meer met groentes en fruitsoorten. Verder heb ik totaal geen verstand van tuinieren, dus alles wat ik onderneem is een experiment waar ik weer van kan leren

Op het moment heb ik in mijn tuin staan: een jonge appel-, peren-, kersen-, en pruimenboom, een vijgenstruik, aardbeien, druiven, spruitjes, aardappels, aardperen, cherrytomaatjes, watermeloen (in kasje), bietjes, koolrabi, radijsjes, knoflook, pastinaak en schorseren.

Bijgaand een fotootje van onze achtertuin van vorig jaar.

Groetjes,

Elise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker he, als je dan opeens een grote tuin tot je beschikking hebt!

Wij hebben een redelijke tuin achter, maar groente kan ik nu slechts op het dak telen omdat de hond er anders doorheen raast of het op eet.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks iedereen . Het idee van de rijtjes is dat ik ongeveer weet waar mijn plantjes staan, en dat ik niet tijdens mijn onkruid-wied-woede ook mijn eigen plantjes eruit ruk . Deze foto is overigens van toen ik het allemaal net gezet had, inmiddels ziet het er een stuk rommeliger uit hoor, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...