Liesje Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Hallo allemaal! Bij deze wil ik me graag even voorstellen Ik ben Elise en ik woon met mijn man en dochtertje in Noord-Holland. Vroeger woonden we in een klein arbeiderswoninkje met 3 m2 geasfalteerde tuin , maar nu sinds een jaar of 3 in een hoekhuis met een flinke tuin (jeej! ). Ik heb vrij weinig met sierplanten, maar des te meer met groentes en fruitsoorten. Verder heb ik totaal geen verstand van tuinieren, dus alles wat ik onderneem is een experiment waar ik weer van kan leren Op het moment heb ik in mijn tuin staan: een jonge appel-, peren-, kersen-, en pruimenboom, een vijgenstruik, aardbeien, druiven, spruitjes, aardappels, aardperen, cherrytomaatjes, watermeloen (in kasje), bietjes, koolrabi, radijsjes, knoflook, pastinaak en schorseren. Bijgaand een fotootje van onze achtertuin van vorig jaar. Groetjes,Elise Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 11 mei 2011 Hm...ik zie dat mijn fotootje het helaas niet doet Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Hoi en Welkom! Heb je je foto met Imageshack ge-upload? Die werkt bij mij altijd wel redelijk goed (soms is ie overbelast, maar duurt nooit zo lang).. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Hallo Elise, welkom op dit gezellige en informatieve forum. Veel plezier met je moestuin dit jaar. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 11 mei 2011 Aaah...blond . Ik had niet op 'bevestig' geklikt. De moes-voortuin , met onze jonge fruitboompjes (appelboom staat niet op de foto) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 11 mei 2011 En een stukje achtertuin Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hanneke91 Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Wauw, dat ziet er netjes uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Leuk hoor dat stukje achtertuin. Het is duidelijk hoe de rijtjes gaan lopen Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Welkom! Ziet er leuk uit! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Olive Geplaatst: 11 mei 2011 Share Geplaatst: 11 mei 2011 Lekker he, als je dan opeens een grote tuin tot je beschikking hebt!Wij hebben een redelijke tuin achter, maar groente kan ik nu slechts op het dak telen omdat de hond er anders doorheen raast of het op eet. Quote If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 11 mei 2011 Thanks iedereen . Het idee van de rijtjes is dat ik ongeveer weet waar mijn plantjes staan, en dat ik niet tijdens mijn onkruid-wied-woede ook mijn eigen plantjes eruit ruk . Deze foto is overigens van toen ik het allemaal net gezet had, inmiddels ziet het er een stuk rommeliger uit hoor, haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.