appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 Heb je tomatenplanten in de aanbieding? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Geplaatst: 18 maart 2015 Heb je tomatenplanten in de aanbieding?Ja, meestal zijn al ontkiemen. Sortiment komt iets later Dan zal ik 1 tot 4 plantjes per soort hebben. Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 OK dan wacht ik even op je assortiment Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
sugarlevi Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 Yuras, zou jij misschien wat zaden van de Mirabilis Longiflora voor mij hebben? Ik zou alleen niet zo goed weten wat ik heb en jij zou willen. Je zou even op het zadentabje, in deze link kunnen kijken, of er iets van je gading bij zit. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 Ik zag je tomatenplantjes online staan zou ik van de volgende soorten een plantje mogen? Black cherryChernomor De barao black Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Esthe76r Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Yuras, weet je al meer over je boompjes, fruit? Quote
Yuras Geplaatst: 25 maart 2015 Auteur Geplaatst: 25 maart 2015 Yuras, weet je al meer over je boompjes, fruit?Nee, helaas, nog niet. Lijkt, sommige entingen wel geslaagd, maar zeker kan pas na 2 a 3 weken zeggen... Quote
Yuras Geplaatst: 27 maart 2015 Auteur Geplaatst: 27 maart 2015 Ruillijst met kruisbes bijgewerkt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 Yuras heb je voor mij nog 1 barao black tomaat? Quote
Yuras Geplaatst: 27 maart 2015 Auteur Geplaatst: 27 maart 2015 Yuras heb je voor mij nog 1 barao black tomaat?Gereserveerd... Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Ik heb belangstelling voor de kruisbes mucurines Yuras. Ik zal eens kijken of ik nog iets voor jou heb. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Geplaatst: 29 maart 2015 Ik heb belangstelling voor de kruisbes mucurines Yuras.Gereserveerd.. Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Thanks!Wat ik je zou kunnen aanbieden, maar dat is dan wel voor een latere dag dan 2 mei, is een zaailing van de Peche du Vigne..die zijn in september uitgezaaid, en vorige week zag ik na voorzichtig kijken dat de pitten gebarsten zijn en dat er wortels komen.Je kunt ook op mijn lijst koekeloeren... Ik zag mijn naam niet bij de augurkenzaden, mag ik van enkel soorten enkele zaden?Zoek jij maar wat voor me uit, want ik ken de soorten niet. Liefst eet ik ze ook als komkommer. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Geplaatst: 29 maart 2015 Wat ik je zou kunnen aanbieden, is een zaailing van de Peche du Vigne Ik heb al een perzik boompje van jouw, is het andere soort?Je kunt ook op mijn lijst koekeloeren... Ik zag mijn naam niet bij de augurkenzaden, mag ik van enkel soorten enkele zaden?Zoek jij maar wat voor me uit, want ik ken de soorten niet. Liefst eet ik ze ook als komkommer.Zaden verdelen komt nog, iets later. Wel krijg je een aantal. Ze zijn allemaal te gebruiken als snoep/salade augurk, smaken (op mijn smaak ) beter en aromatischer dan komkommer, wel, minder mals, meer knapperig. Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Ja Yuras, ik denk een andere soort. Maar ik weet hetniet zeker. De roodvlezige perzik komt hier uit het dorp en heet bij de mensen van wie ik hem heb gewoon roodvlezige perzik. Hij is rood maar niet zo rood als de Pêche de Vigne.De Pêche de Vigne komt van een boomgaard uit de Meuse waar ze deze speciale zeer donkerrode perziken kweken.Het is deze: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Geplaatst: 29 maart 2015 Het is deze: Wow! Maar, het is zaailing met kans op dit "beauty" te worden Toch... Als je hem in de pot zet(kan wel kleinere pot zijn), dan wordt het makkelijk te vervoeren... Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Ja dat is het probleem niet, ik heb tien pitten samen in een grote pot. Dan moet ik gaan graven en dat doe ik liever niet. Ik bewaar gewoon een zaailing voor je als ze opkomen en die komt wel bij Jorieke en Joep terecht. Als er over een maand wel eentje boven de grond staat pot ik hem voor je op. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Geplaatst: 31 maart 2015 Fruitbomen toegevoegd. Als enting gelukt, zij ze in aanbod. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Yuras heb je toevallig een Reine claude pruim?Ik zie hem niet in de lijst maar vragen staat vrij Quote
Yuras Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Geplaatst: 31 maart 2015 Ik heb Reine Claude Verte en d"Oulins. Hopelijk, dit jaar eerste oogst.In de lijs staat wat ik over heb (zou hebben) na de veredeling in dit jaar. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Dan heb ik pech, er staan leuke dingen op je lijst ik word in de verleiding gebracht. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.