Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Heemstwortel


Remmel

Aanbevolen berichten

Hallo Moestuinforumleden!

 

Het is al weer een tijd geleden dat ik me hier voor het laatst heb gemeld. Ik heb nog steeds een rommeltuin meer dan een moestuin - ik zal binnenkort (lees:over een half jaar) eens wat foto's op de site zetten. - maar ben ondertussen wel bezig met wat klein grut proberen niet dood te laten gaan. Dit vergt meer aandacht en tijd dan ik verwachtte (kind van het computertijdperk, ik geef het eerlijk toe) maar groen doen is wel cool.

 

Ik zoek sinds kort een vervanger voor mijn zoethoutstokjes, die ik als tussendoortandenborstel gebruik. Ik begin wat bijeffecten te bespeuren - die hoogstwaarschijnlijk ook met mijn ietwat gestresste levensstijl te maken hebben - en een van de opties die ik daarvoor heb is heemstwortel.

 

De webshops die ik heb bekeken hebben geen heemstwortel in hun assortiment en ik vroeg me af of jullie mij een plek konden aanwijzen. Veel webshops verkopen wel verhaspelde heemstwortel voor hoestdrank/theetjes, dit is wat ik niet zoek. Ik zoek een heel stokje.

 

Als dat niet mogelijk is zal ik het zelf moeten gaan verbouwen, en in dat geval zijn zaadjes of stekjes en dergelijke ook welkome aanwijzingen, natuurlijk.

 

.. Help? 8D;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...