Gast Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Hoi allemaalIk vraag me af of ik tussen de aardappelen uien kan zetten.Ik wil namelijk in de flexibele wasmanden van de Action aardappelen met uien poten. Groetjes Jessica Quote
Bubbels Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Ik heb altijd geleerd dat dat een slechte combi is, maar ik weet even niet meer waarom. Er is vast wel iemand hier die het uit kan leggen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Het lijkt me ook gewoon niet passen..? Aardappels maken erg veel loof, ze groeien al gauw hoger en breder dan een ui. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
gerritr1955 Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 http://www.tuinen.nl/artikel/3203/ Quote Hortus est amicus meus.
RobO Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 mestbehoefte en groei boven de grond bijten elkaar wel: aardappels willen wel flink mest, uien niet; aardappels maken veel loof, uien maar weinig en komen daar licht tekort en hebben bovendien een vochtige omgeving, dus meer kans op valse meeldauw er wordt gezegd dat planten bij wortelcontact elkaar ook dwars kunnen zitten, en/of stoffen afscheiden die de ander pest (kwestie van survival of the smartest) Quote
Gast Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 hoi Robobedankt voor de fijne duidelijke uitleg. Dan ga ik dat dus niet doen. Dan ga ik mijn stukje op de moestuin gebruiken bij me appelboom voor de uien. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.