WestlandseGrunneger Geplaatst: 17 maart 2015 Share Geplaatst: 17 maart 2015 Is het een goed idee om aardappels voor te kiemen voor een raam op de manier die op de foto te zien is? Of worden de aardappels te warm door direct zonlicht? Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MartinH Geplaatst: 17 maart 2015 Share Geplaatst: 17 maart 2015 Volgens mij is een te lichte plek (voor het raam) niet zo goed. Ik heb ze onder de vensterbank staan. Wel licht maar niet in het volle licht. En ze staan koel. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
WestlandseGrunneger Geplaatst: 17 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2015 Bedankt voor je reactie, ik heb ze nu op een iets donkerdere plek gezet. Leuke website trouwens Martin Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
D_SDennis Geplaatst: 17 maart 2015 Share Geplaatst: 17 maart 2015 Geen probleem is mijn mening. De scheuten blijven zo lekker kort en stevig! Bij mij staan ze in een zonnig venster. Morgen de grond in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simonvb Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 Hoe lang laten jullie voorkiemen of tot hoe lang laat je die scheuten komen? Bij mij staan ze tegen het venster op het noordwesten op een onverwarmde kamer, scheuten zijn nu 0,5-1 cm. Staan er nu 2,5 week. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
D_SDennis Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 Tien dagen, scheuten van max 1,5 cm. Vandaag gepoot! Normaal laat ik ze wat langer liggen, maar de warmte heeft sne zijn werk gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nathanya Geplaatst: 19 maart 2015 Share Geplaatst: 19 maart 2015 Bij mij heeft de Anais van 3 februari in een onverwarmde vensterbank op het oosten gestaan. Afgelopen zaterdag zijn ze de grond ingegaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.