Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even een voorstelletje

Jolliej

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Mijn naam is Jolanda, ik ben 23 jaar oud, werkzaam in de schoonmaak. Ik ben opgegroeit op het platteland, waar we een grote tuin hadden met een paar fruitbomen. Nu mijn vriend en ik bezig zijn met een eigen koophuis met grote tuin. Wil ik zelf ook gaan beginnen aan een paar fruitboompjes en een stukje moestuin met lekkere eigen groente! Maar wat mijn tik dan wel weer is, ik wil voordat ik begin zo veel mogelijk informatie verzamelen over het hoe als wat. Vandaar dat een forum me een heel goed idee leek!

We hebben wel al een huis op het oog, maar het is nog afwachten of het bod en dergelijke geaccepteerd wordt. Maar mocht dit huis het niet worden, dan wil ik alsnog een grote tuin met een moestuintje haha!

Ja, verder weet ik niet zoveel te melden wat moestuinerig is. En helaas ik ook geen fotootjes, want ik ben nog niet in het bezit van een tuintje helaas.

Ik zou in ieder geval graag een pruimenboom- en appelboomsoort willen, wat aardbeien, sla, wortelen, broccoli, tomaten. Verder weet ik het nog niet zo goed en ik weet natuurlijk niet of dit een goede combinatie is, maar daar ga ik dus informatie voor in slaan!

Groetjes Jolanda