Itoero Geplaatst: 26 maart 2015 Share Geplaatst: 26 maart 2015 Als ik koemestkorrels door de grond meng (in serre) hoe lang moest ik dan wachten om slaplantjes te planten? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 26 maart 2015 Share Geplaatst: 26 maart 2015 kan meteen mi Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 26 maart 2015 Share Geplaatst: 26 maart 2015 Niet wachten, waarom ook?Als ge kalkcyanamide op uw grond strooit dan kunt ge best een week of drie wachten, buiten toch, in een serre kan het nog veel langer zijn.Uw slaplantjes zullen geen hinder hebben van die koemestkorrels. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Itoero Geplaatst: 27 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 27 maart 2015 ok, dan ga ik straks m'n eerste sla planten. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.