Salamandertje Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 (aangepast) Hoi allemaal, Mijn aanbod voor deze MTFD: Flinke planten van:Tomaat Marglobe (op)Paprika Golden summer F1 (op)Aardbei Frau Mieze Schindler (op) Zaailingen:Heilige Lotus (Nelumbo nucifera) (op)Stamslabonen (op)Courgette Golden F1 (op)Courgette groene (op)Nicotiana Lime Green (4x) Ik zoek...:Misschien een mooie courgette zaailing voor als de mijne niet opkomen.Beefsteak tomaat zaailingVermiculiet Ik geef:Verbena Bonariensis aan AngelaLege potten aan Yuras2x Metalen labels aan Jorieke2x Marglobe tomaat aan Jet1x Paprika Golden Summer aan Jootje1x Nelumbo Nucifera aan Geedee2x Aardbei 'Frau Mieze Schindler' aan Salempie5x montano stamslaboon Voor Melissa16113x "Stadstuinieren" aan Kibas1x Courgette "Golden" aan Kim3x Nicotiana "lime green" aan Bouwvrouwe1x Nicotiana "lime green" aan Jasmin Ik krijg:Grote pot jam van Jet Courgette en cranberry droogbonen van JootjeCourgette d'Alger van Geedeeo.v.b. Artisjok Imperial Star van Geedee4x Meloen van KibasBasilicum Dark Opal zaden van KimBeefsteak tomaat van Bouwvrouwe2x kaapse zonnedauw van HenkgDuizendschoon van Jasmin 1 mei 2015 aangepast door Gast Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 Hoi Sander, ik wil wel een Marglobe tomaat proberen! Kijk maar even op mijn lijst of ik iets voor je heb ( helaas zaai ik nog geen courgettes) PS heb je dit jaar geen artisjokken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Geplaatst: 2 april 2015 Ik schrijf m voor je op. Een of meer marglobes? T zaad van de artisjokken is te oud denk ik. Geen een van de 6 opgekomen. Ga nu het hele zakje in een tray kieperen en hopen op enkele plantjes.. Een potje jam lijkt me wel lekker! Frambozen als t kan. Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Graag twee, dan maak ik een mooie grote pot frambozenjam voor je..ik heb van die grotere potten Bonne Maman. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Sander, mag ik de gele paprika? Zal extra courgette zaaien.....! Quote
Salamandertje Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 Natuurlijk mag jij die! Staat genoteerd. En thanks voor de courgette Welke soort zaai je? Quote Bzzzz...
jootje Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Sander, vandaag courgette Black Beauty, Spineless Beauty en ronde de nice gezaaid. Ik houd je op de hoogte! Quote
Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hallo,Ik heb courgette gezaaid maar nog niks opgekomen, ik hoop dat tegen de MTFD er wat aardige plantjes staan.Ik heb erg veel belangstelling voor jouw Aardbei Frau Mieze Schindler. Quote
Salamandertje Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Prima, staat genoteerd. Ben inmiddels ruim voorzien in Courgettes door Geedee en Jootje, dus voor mij hoef je geen courgette te reserveren Salempie. Dankjewel. Quote Bzzzz...
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Waar kan ik jou dan een plezier mee doen dan?mvg Sandra Quote
Salamandertje Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Geplaatst: 12 april 2015 T is wel prima zo hoor . Quote Bzzzz...
Melissa1611 Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Beste Sander, heb je nog wat Stamslabonen zaailingen over?Liefs Melissa Quote
Salamandertje Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Alles is op helaas! Heb ze gisteren aan iemand op de tuin gegeven. Kan misschien nog wel wat zaadjes voor je regelen? Quote Bzzzz...
Melissa1611 Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 lijkt me leuk! of misschien voorzaaien? liefs Quote
Salamandertje Geplaatst: 17 april 2015 Auteur Geplaatst: 17 april 2015 Heb nog 5 zaden voor je. Heb net een nieuwe moestuin dus wieden gaat even voor voorzaaien. Quote Bzzzz...
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 heb denk ik wel een beefsteaktomaat voor je, al zijn ze nog maar net ontkiemd, weet nog niet of het echt wat wordt.. Quote
Kim Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Hoihoi! Ik heb interesse in een Courgette Golden plantje, mocht je die nog hebben. Ik zie enkel niet meteen iets van jouw vraaglijstje waar ik je mee blij zou kunnen maken, zie jij iets staan in mijn lijst? Of is er iets anders waarmee ik je blij kan maken? Quote
Esthe76r Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Hey sander, Heb he misschien de courgettes nog? heel graag dan. Kijk je even bij mij Quote
Esthe76r Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Hey sander, Heb je misschien courgettes nog voor me?? kijk je ook bij mij? Quote
Salamandertje Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Geplaatst: 23 april 2015 (aangepast) heb denk ik wel een beefsteaktomaat voor je, al zijn ze nog maar net ontkiemd, weet nog niet of het echt wat wordt.. Leuk, die wil ik wel proberen. Welke soort is het? Wat wil je van mij? Ik heb bijvoorbeeld veel bloemenzaden. Cosmos, kniphofia, scabiosa black Knight, zinnia, plantjes van de siertabak (ruikt lekker). Hey sander, Heb he misschien de courgettes nog? heel graag dan. Kijk je even bij mij Ja nog 1 groene courgette. Als jij voor mij deze zaden kunt halen bij Vreeken, dan betaal ik je vooruit:https://www.vreeken.nl/561770-zinnia-angustifolia-profusion-cherry-lilac-rosehttps://www.vreeken.nl/561900-zinnia-elegans-queen-red-limehttps://www.vreeken.nl/095900-suikererwten-sugar-sprinthttps://www.vreeken.nl/544920-papaver-somniferum-purple-pleasure Hoihoi! Ik heb interesse in een Courgette Golden plantje, mocht je die nog hebben. Ik zie enkel niet meteen iets van jouw vraaglijstje waar ik je mee blij zou kunnen maken, zie jij iets staan in mijn lijst? Of is er iets anders waarmee ik je blij kan maken? Ja die is er nog. Ik wil wel wat dark opal basilicum van je. 24 april 2015 aangepast door Gast Quote Bzzzz...
Kim Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Hoihoi! Ik heb enkel nog zaadjes van de dark opal, maar ik kan ze evt wel alvast voor je zaaien, mogelijk zijn ze dan ten miste al gekiemd? Quote
Salamandertje Geplaatst: 24 april 2015 Auteur Geplaatst: 24 april 2015 Halloo Zaadjes zijn prima hoor, heb mijn eerste batch basilicum al gezaaid. De dark opal wordt de tweede batch. Thanks! Quote Bzzzz...
Esthe76r Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Hey sander, ik ga niet meer naar vreeken. Heb het helaas te druk op het moment. Gaat me niet meer lukken voor zaterdag. Sorry..:-! Gr Esther Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.