mme jeanette Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Ik heb redelijk vroeg dit jaar tomaten voorgezaaid. onder de lamp, en nu staan ze al enkele weken in de vensterbank. van de twee soorten die ik heb, lijkt de yellow heirloom niet heel gelukkig. Het blad krult naar boven dicht en lijkt dor. Zie foto. De onderste bladen worden gelig en sterven af.De andere soort, Nero Azteca, doet het prima en staat er fris en fruitig bij.Ik behandel beide planten hetzelfde. Staan in cocopeat en krijgen altijd een beetje voeding bij hun water.Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Quote
RobO Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 kan: watertekort door te weinig gieten of door een schimmeltje dat de vaten verstoptvermoedelijk overbemesting, spoelen maar Quote
mme jeanette Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Geplaatst: 11 april 2015 ik zal ze flink spoelen, dank je!hoop dat ze t overleven. wel bijzonder dat de anderen er geen last van hebben, misschien een soort die meer voeding verdragen kan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.