petra005 Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 De courgetteplantjes zijn voorgezaaid en nu tussen de 10 en 15cm groot. Maar vorige week dacht ik knoppen te zien, maar kon het mij niet voorstellen, ze zijn nog zo klein immers.Maar vanmorgen kijk ik weer en er zijn warempel 2 bloemen aan het uitkomen. Tja en nu, laten zitten? redden de plantjes het? of knoppen weghalen zodat ze de energie zetten in het groter worden? Per plantjes zitten er ca 5 of meer knoppen.Ik heb 4 plantjes dit is de kleinste met uitkomende bloemen: Quote
Dakoina Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 Echt nodig zal het niet zijn, maar je kan ze weghalen als je echt zeker wilt zijn dat ze niet teveel energie in het verkeerde steken. Maar waarschijnlijk gaan ze toch nog niet bevrucht geraken en zal de bloem sowieso afvallen. Waarschijnlijk zijn het hier mannetjes bloemen, zonder vruchtaanzet. Quote Nieuw stukje grond, tijd om te bloggen! http://jansmoestuin.wordpress.com
Recommended Posts