Posted April 14, 201510 yr goedeavond allemaal.sinds oktober woon ik in een vrijstaand huis net over de grens.ik heb een grote lap tuin(750m2) die in vreselijk staat is.de tuin krijgt 4 themasvoor het huis zen tuinzijkant en gedeelte achter oosterse tuin.een hoek voor kippen,konijnen en mijn uilen.en stuk van 50m2 een moestuin. om het laatste stukje heb ik mij hier aangemeld.kan genoeg advies krijgen.zal morgen foto maken van wat ik nu allemaal gedaan hebt.het is nu beetje laat. groetjes Anita
April 15, 201510 yr Welkom en je zult zien dat je volgend jaar 100m2 moestuin wilt.. Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
April 15, 201510 yr Welkom op het forum. Het klinkt mooi allemaal en ja, die uilen, doe daar ook meteen wat foto's van!
April 15, 201510 yr Welkom en vast een mooie oogst. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl