Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

is dit nou wilde rucola?


Essie28

Aanbevolen berichten

Rucola kan je makkelijk gewoon buiten tegenkomen of in de duinen. Dus het zou best kunnen dat dit rucola is, het lijkt er in ieder geval wel op. Misschien kan je een blaadje tussen je vingers wrijven en kijken of het hetzelfde ruikt als rucola om het zeker te weten. En anders gewoon proeven als je het durft.

Anders kan je het heel makkelijk kweken, ik heb iets van 2 € betaald voor 1400 (!) zaadjes. Daarvoor zou ik persoonlijk niet buiten gaan rondsnuffelen. Helemaal niet omdat je van één plantje meerdere keren kan plukken.

Maar het is wel grappig als je het buiten tegenkomt. Ik moet zeggen dat ik er nog nooit op gelet heb, misschien wel eens een keer doen.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt op wilde rucola. Verder zou ik voorzichtig zijn met zomaar dingen proeven als je niet zeker weet wat het is. De natuur heeft soms planten die erg op elkaar lijken waarvan de een eetbaar is en de ander giftig. Als je het blad kneust moet je de bekende rucola geur ruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...