Jeroen161 Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar ~50 P9 potjes (mag ook iets meer of minder) en 10, 11 of 12 liter potten (liefst vierkant, mag ook rond). Als iemand deze verkoopt in de buurt van Utrecht hoor ik dit graag! Groet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Als je de moeite wil nemen om naar het Zuid-Westen van de Krimpenerwaard te rijden, kun je de benodigde maten bij mij op de tuin ophalen. p9 / p11 zát. Ik weet helaas niet ( nooit geweten ) wat 10 liter potten zijn, hoe groot precies, maar ook grote maten zát. Gratis natuurlijk Wil je dat, graag via een privé bericht even laten weten. Ben nogal druk de week door ( en ook de zaterdag ), maar gaatje zoeken moet kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen161 Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 Hartelijk dank voor het aanbod Bit! Helaas is dit voor mij nog een aardig stukje rijden.. Als ik niets anders vind in de omgeving zal ik erover nadenken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts