roobaaro Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 weet iemand waar je die plastic "beugeltjes" kunt kopen die je om de takken doet bij bijvoorbeeld tomatenplanten om de tak te verstevigen? ik ken deze dingen nog uit de tijd dat ik in de kas werkte, maar zag ze niet bij het tuincentrum iemand enig idee waar deze plastic maanvormige beugeltjes/boogjes te koop zijn? zie foto hieronder Quote
Itoero Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Werken die beugels goed?Ik heb veel grote vleestomaten dit jaar dus ik denk erover ook zo'n beugeltjes te kopen.http://www.tuinadvies.be/tuinwinkel/product/4064In die webwinkel vind je veel van die kleine hulpmiddeltjes. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
roobaaro Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 ja die werken zeker goed, in alle kassen waar ik gewerkt heb werden deze beugels gebruikt. alleen losse verkoop is haast niet te vinden. ik zie dat je voor minimaal 10,00 moet bestellen op de webshop, daar kom ik niet aan met enkel beugeltjes. Quote
Itoero Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Je moet ze per 100 bestellen.Er zijn webwinkels (het vlaamszaadhuis) waar je ze per 25 kan bestellen maar die zijn even duur... Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
roobaaro Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 per 100 maakt niet uit, alleen niet met een minimale bestedingsbedrag van 10 of hoger of met 6,- of meer aan verzendkosten. Quote
dennislp Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 In het verleden zijn er gezamenlijke acties rondom de inkoop van Bato aardbeienbakken geweest. Was dat ook deze producent? Bato.nl? Best kans dat ze daar dan ook absurd goedkoop te koop zijn, mits er voldoende afgenomen word. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
roobaaro Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 gevonden https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/shop/sub,2/pid,6113 Quote
Itoero Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Die rekenen 3,5 euro bezorgkosten Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
roobaaro Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 andere sites rekenen ook verzendkosten, en vaak een minimaal aankoopbedrag, is hier niet van toepassing Quote
Itoero Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Wat een verschil.Het vlaamszaadhuis vraagt 2,5 euro en 4,95 euro bezorgkosten.Zaadhandelvanderwal vraagt 0,75euro en 3,5 euro bezorgkosten. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.