victorhurxkens Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Beste moestuincollega's, Ook ik wou me even voorstellen! Ik ben Victor en 18 jaar oud. Samen met mijn ouders beschik ik sinds 5 jaar over een moestuin van ruim 200m2, een mooi stuk land in een klein moestuincomplex waar nog 9 andere moestuinen liggen. Een behoorlijk stuk zandgrond, maar zeer mooi om te verbouwen. Ook verbouwen we veel fruit! Ik werk dus al sinds mijn 13de in de moestuin en heb er altijd veel plezier aan. Dit jaar de tuin zelfs helemaal zelf omgegraven zonder enige hulp. Maar wat verbouwen we nu eigenlijk? Nou op een stuk van ongeveer 220m2 valt vanalles te verbouwen. Onze grote fruithoek bestaat uit: kruisbessen, 5 struikenRode bessen, 4 struikenZwarte bessen, 4 struikenBramen, 2 struikenFrambozen, 3 struiken,Blauwe bessen, 2 struikenBlauwe honingbes, 2 struiken,PruimenboomPerzikboomAardbeien daarnaast vinden we het ontzettend leuk om eigenlijk alle soorten groente die je wel zou kunnen verwachten in een moestuin te verbouwen. Ook hebben we een grote voorkeur aan courgettes en pompoenen waar we een groot stuk land voor reserveren. Verder natuurlijk sla, kool aardappels, tomaten, prei, uien enzovoorts, er is niets leukers dan een moestuin! Groet Victor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 (edited) welkom jochie de jongste ben je niet hè voorstellen-t16076.html Edited May 21, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 hier een aantal foto's van de moestuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 Klopt, mooi dat er toch nog jongere zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Dat wordt veel prei eten Ziet er al goed uit Welkom hier en veel tuinier plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 22, 2015 Author Share Posted May 22, 2015 Maar het is ui haha dankjewel!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 tof, ik kan nog veel van je leren dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts