joelletje28 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Hallo, Ik wou vanmiddag een paar worteltjes uit de grond halen lm te kijken of t al wat werd. Maar ik trof alleen kleine oranje stompjes aan met zijwortelen. Hoe kan dit? Kan iemand me hierbij helpen?Hier heb ik de zijworteltjes weggehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Vraat zal het niet zijn, want daarvoor is het blad te mooi en fris. Heb je toevallig het ras "Parijse markt" gezaaid? Want die geeft inderdaad kleine, min of meer ronde, worteltjes....zouden het best kunnen zijn....maar zijn dan nog niet helemaal volgroeid waarschijnlijk. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joelletje28 Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 Ja ze moeten inderdaad nog wat langer. Maar ik keek even hoe het ging en trof ze toen zo aan. Ik weet niet zo goed wat voor een wortels het zijn want ze zijn van de Albert Hein en daar staat gewoon op: wortels. Ik heb er inderdaad aan gedacht dat het misschien ronde wortels zouden kunnen zijn, maar ik verwacht dat de Albert Hein gewone wortelzaadjes zou geven, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raquette Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Kan het niet zijn dat je wortels op een hardere grondlaag zijn gestuit (bv. 'dichtgeklapt' door regen) en daardoor niet verder zijn gegroeid?Mysterieus iig, want ze zien er verder wel goed uit... Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
John73 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 dit krijg je volgens mij als je wortels verspeenddaar kunnen ze niet tegen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts