Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik wou vanmiddag een paar worteltjes uit de grond halen lm te kijken of t al wat werd. Maar ik trof alleen kleine oranje stompjes aan met zijwortelen. Hoe kan dit? Kan iemand me hierbij helpen?

143429086746620431434290888.jpg

Hier heb ik de zijworteltjes weggehaald.

Geplaatst:

Vraat zal het niet zijn, want daarvoor is het blad te mooi en fris.

Heb je toevallig het ras "Parijse markt" gezaaid? Want die geeft inderdaad kleine, min of meer ronde, worteltjes....zouden het best kunnen zijn....maar zijn dan nog niet helemaal volgroeid waarschijnlijk.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ja ze moeten inderdaad nog wat langer. Maar ik keek even hoe het ging en trof ze toen zo aan. Ik weet niet zo goed wat voor een wortels het zijn want ze zijn van de Albert Hein en daar staat gewoon op: wortels. Ik heb er inderdaad aan gedacht dat het misschien ronde wortels zouden kunnen zijn, maar ik verwacht dat de Albert Hein gewone wortelzaadjes zou geven, toch?

Geplaatst:

Kan het niet zijn dat je wortels op een hardere grondlaag zijn gestuit (bv. 'dichtgeklapt' door regen) en daardoor niet verder zijn gegroeid?

Mysterieus iig, want ze zien er verder wel goed uit...

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...