kuls Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 hoi allemaal hier .ik ben Paul , sinds gisteren 49 jaartjes jong en ik ga mijn tuin helemaal op de schop gooien .nu heb ik een vijver van ong 8 x 4 mtr ( die blijft )Maar ik heb daarachter nog een stuk van ongeveer 11 x 20 mtr liggen wat nu gras is, en dat gaat veranderenDe planning is dat van dat gras een gedeelte van 16 x 4 mtr moestuin gaat worden , en op een gedeelte van 4 x 4 mtr wil ik evt wat kippetjes gaan zetten ( hier zullen tzt ook nog vragen over komen.Ik lees nu enkele dagen mee en sommige vragen zijn al beantwoord zonder te vragen en ik weet zeker dat die vragen die ik nog heb of zal hebben hier zeker beantwoord zullen worden groetjes uit het diepe zuiden paul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Welkom Paul! Succes met de 'verbouwing' Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Welkom en probeer zeker om niet al te groot (oppervlakte) te beginnen of er ook wat fruit neer te poten. Dan is de kans reëler dat je vingers groen blijven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuls Posted August 5, 2015 Author Share Posted August 5, 2015 hier een foto van de huidige situatie .de bedoeling is dat aan de rechterzijde een stuk van 16 x4 mtr wordt vrijgemaakt voor de moestuin . hier komt ook een tunnelkas op staan , ik denk zelf aan deze , svp jullie mening http://www.koop-een-tuinkas.nl/tuinkas-kopen .Daarachter denk ik enkel kippen te plaatsen op een stuk van ong 4 x 4 mtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts