Geplaatst: 29 mei 201114 j Hebben jullie dat ook met sla? Zolang het in een zaaibakje zit of in een klein potje overgepot is, dat het nauwelijks groeit en dat de echte groei pas komt als het in de volle grond staat?
Geplaatst: 29 mei 201114 j Ja, zo kan je ook beetje spreiden als je teveel gezaaid heb, dan plant om om de maand wat uit. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 29 mei 201114 j Dat is hier wonderbaarlijk ook zo! Heb inmiddels al weer wat zaailingetjes in rolletjes staan, als de sla echt geheel op is ga ik die beetje bij beetje weer uitplanten. Good things come in small packages
Geplaatst: 29 mei 201114 j Was hier ook zo, had er vooral last van bij de rucola. Nu niet meer, zaai sla nu direct op de permanente plek, > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 29 mei 201114 j Ja en dat vind ik erg makkelijk... Steeds een paar in de volle grond zodat je constant sla kunt eten en het niet teveel ineens wordt.Mocht ik wel teveel ineens hebben dan heb ik liefhebbers genoeg hier Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.