Nynkef Geplaatst: 6 september 2015 Share Geplaatst: 6 september 2015 Onze tijm hangt in een bak boven de tuin en daaronder, in de tuin dus, komen nu heel veel zaailingen te voorschijn. Wil iemand die graag hebben ? Anders wied ik ze weg Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 6 september 2015 Share Geplaatst: 6 september 2015 Breng er gewoon mee voor op de ruiltafel?Altijd mensen die geïnteresseerd zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 6 september 2015 Share Geplaatst: 6 september 2015 Als je naar de MTFD komt eind september, dan wil ik ze graag. Kan ze altijd ergens goed gebruiken. Ruikt lekker, insectenplant en mag wat verwilderen op een wat droger en vrij zonnig stuk. Om er speciaal voor te rijden...dat zou het niet waard zijn. Maar als we elkaar toch treffen...heel graag! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kim Geplaatst: 6 september 2015 Share Geplaatst: 6 september 2015 Mocht je naar de mtfd komen, heb ik wel interesse in enkele zaailingen! Zoek je zelf nog wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 8 september 2015 Auteur Share Geplaatst: 8 september 2015 ja, ik zoek winterbloemkoolplantjes, maar ik ben gewoon te laat, een tuincentrumpje hier in de buurt zei dat juli de tijd is Ik zal de tijmmini's in potjes zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Share Geplaatst: 13 september 2015 Ik heb 5 P9 potjes gemaakt en zal die meenemen, zal er op 1 Weknow en op 1 Kim zetten, en de rest op de ruiltafel zetten, dan kunnen Weknow en Kim daar ook nog een potje van meenemen en anders andere mensen. Oke ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 14 september 2015 Share Geplaatst: 14 september 2015 Kun je misschien ook een potje voor mij reserveren? Zoek je nog iets anders dan bloemkool plantjes? Ik kan eventueel hier nog wel even kijken of ze ze hier nog hebben? Hoeveel zou je dan willen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 14 september 2015 Auteur Share Geplaatst: 14 september 2015 Doe ik Ciska ! Nee, verder heb ik helemaal geen wensen en als het goed is neemt Willy voor mij al winterbloemkoolplantjes mee, dus dat komt vast ook helemaal goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 14 september 2015 Share Geplaatst: 14 september 2015 Okay, hartstikke bedankt Weet je het zeker? Ook geen pot jam oid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 15 september 2015 Auteur Share Geplaatst: 15 september 2015 ja hoor, ik weet het zeker !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.