NS26 Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 Hallo allemaal, Van mijn werkgever kreeg ik een leuke mini greenhouse: De zaadjes zitten inmiddels in de potjes maar ik ben bang dat ze veel te weinig licht gaan krijgen in deze donkere dagen. Kan ik ze helpen door er een lamp op te zetten? Moet dit een speciale lamp zijn of kan het ook met een gewonehuis, tuin en keuken lamp? Graag hoor ik jullie advies! Vriendelijke groet, een leek. Quote
henkg Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 Strak achter een groot raam, pal op het zuiden gaat het misschien lukken ...Je kunt beter wachten met zaaien tot b.v. april volgend jaar, vanaf dan is er steeds meer licht.Als het een soort wedstrijd wordt met je collega's: dan nu gaan proberen! Zie ook:Lichtbehoefte: licht-lichtbehoefte-t12172.htmlGoedkope groeilamp: tl-groeilamp-voor-je-zaailingen-simpel-en-goedkoop-t12237.html Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Recommended Posts